Rules & Conditions

1. Appointment Etiquette

Please arrive on time. Over 10 mins late may mean rescheduling or shorter service. No shows or last minute cancellations = %50 charge.

2. Respecting Our Team

Be kind to staff. Rude or inappropriate behavior may lead to a booking ban.

3. Service Satisfaction

Report issues within 48 hrs. No refunds, but we'll fix any mistake on our end.

4. Children & Guests

No kids or extra guests unless receiving a service.

5. Personal Belongings

We're not responsible for lost or damaged items. Keep valuables with you.

6. Photos & Social Media

We may film or photograph. Let us know in advance if you prefer not to be featured

7. Hygiene & Safety

If you're sick, please reschedule for everyone's safety.

8. Service Charge

1 BD charge applies to services under BD 10 to maintain quality and hygiene.


الشروط والأحكام

١. مواعيد الحضور

يرجى الحضور في الوقت المحدد التأخير لأكثر من ١٠دقائق قد يؤدي لإلغاء أو تقصير الخدمة عدم الحضور أو الإلغاء في آخر لحظة - خصم ٥٠٪ من قيمة الخدمة

٢. احترام الفريق

يرجى التعامل بلطفٍ مع الطاقم. أي سلوك غير لائق قد يؤدي إلى منعك من الحجز مستقبلاً

٣. رضا الخدمة

في حال وجود مشكلة يرجى إبلاغنا خلال ٤٨ ساعة لا نسترجع المبالغ لكن نصلح آي خطأ من طرفنا

٤. الأطفال والضيوف

لا يُسمح بدخول الأطفال أو الضيوف إلا إذا كانوا يتلقون خدمة

٥. المتعلقات الشخصية

لسنا مسؤولين عن أي أغراض مفقودة أو تالفة. احتفظي بمقتنياتك الثمينة معك

٦. الصور ووسائل التواصل

قد نقوم بالتصوير أو تصوير بالفيديو إذا لا ترغبين فقط أخبرينا مسبقا

٧. النظافة والسلامة

إذا كنتِ مريضة نرجو تأجيل الموعد حفاظًا على صحة الجميع

٨. رسوم الخدمة

تُضاف رسوم ١ دينار بحريني على الخدمات الأقل من ١٠د.ب للحفاظ على أعلى مستوى من الجودة والنظافة